İtiraz ve Şikayetlerin Alınması:

 İtiraz ve Şikayet başvurusu için, ”İtiraz Formu” ve “Şikayet Formu” doldurulur. İtiraz ve şikayet formunu TTK Akdemi Başvuru Merkezinden alabileceğiniz gibi, formlara web sitesi “Formlar ve Sözleşmeler” sekmesinden veya aşağıdaki kısa yolları tıklayarak ulaşabilirsiniz.

             İtiraz Form.docx

             Şikayet Formu.docx

 Başvuru 3 farklı şekilde yapılabilir;

  1. Elden TTK Akademi Çınartepe Mah. Bülent Ecevit Cad. No:249 Merkez/ZONGULDAK adresine teslim edilerek,
  1. Kargo/posta ile TTK Akademi Çınartepe Mah. Bülent Ecevit Cad. No:249 Merkez/ZONGULDAK adresine gönderilerek,
  1. E-mail olarak This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. adresine gönderilerek yapılabilir.

TTK Akademi ile ilgili olmayan itiraz ve şikayetler değerlendirmeye alınmaz. Bu durum başvuru sahibine resmi yazı ile veya e-posta ile bildirilir.

İtirazlar, itiraza konu kararın adaya bildirilmesinden itibaren 10 gün içinde yapılır. 10 günden sonra yapılan itirazlar geçersiz sayılır. Şikayet için süre sınırlaması bulunmamaktadır.

İtirazlar en geç 15 gün içerisinde sonuçlandırılarak kişinin talebi doğrultusunda, itiraz sahibine resmi yazı ile veya e-posta ile bildirilir.

Şikayetler en geç 30 gün içerisinde sonuçlandırılarak kişinin talebi doğrultusunda, şikayet sahibine resmi yazı ile veya e-posta ile bildirilir.

       Detaylı bilgiye web sitesinin “Prosedürler ve Talimatlar” sekmesinde yer alan İtiraz ve Şikayetlerin Değerlendirilmesi prosedüründen ulaşılabilir.

TTK AKADEMİ

Adres: Çınartepe Mah. Bülent Ecevit Cad. No:249 Merkez/ZONGULDAK

Tel: 0372 259 4936 – 4937

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.